8 בינואר 2018

בא לי להיות חבר של יאיר נתניהו

בא לי להיות חבר של יאיר נתניהו. בא לי להיות חבר שלו כדי להגיד לו, כמו חבר, יאיר יא מעאפן תפסיק לעשות בושות ותזכור שאתה לא איזה נער מתבגר אלא בן של ראש ממשלה, שמייצג מדינה, שמייצג עם, שמייצג אותי החבר הטוב שלך. יאיר בחייאת צא מהדפיקוּת שלך ויאללה פתח אולג'ובס וחפש לך עבודה כמו בנאדם. תפסיק לקלל, להניף אצבע משולשת, לטנף את הפה, להתלהם, להפיץ שטויות בפייסבוק, להביך אותנו – החברים שלך שמממנים אותך ואת השטויות שלך. יאיר נגמר התיכון והגנון, אתה בן 25 ובגיל שלך לאבא שלך כבר היו שלושה ארונות על הכתף ותארים מ-MIT והרווארד, סתכל עליך, מה נסגר איתך יאיר?

עזוב את אבא – סבבה, מאמינים לך שרודפים אותו – תחשוב על סבא בנציון או על הסבא השני המשורר והסופר שמואל בן-ארצי. תחשוב איך הם היו מגיבים לפוסטים המפגרים והעילגים שלך בפייסבוק. תחשוב מה שלושת הדודים שלך, וגם אחיך – כולם חתני תנ"ך – היו חושבים על ההחלטה שלך לנסוע למועדון חשפנות בשבת או לדבר על בחורות כמו זבל. למה לבאס אותנו, חברים שלך, ככה באמצע החיים.

רבאק יאיר, באמת שאנחנו איתך, אוהבים אותך, אתה יודע שנוני לא משלם לנו, אתה הרי זוכר איזה שטויות עשינו יחד במסיבה של הבינתחומי אחרי שהתהפכת בצ׳ייסר החמישי. אבל די חלאס נגמרו הצחוקים, צא מהסרט המטומטם שלך ותפסיק להתנהג כמו ילד מגודל, יש סביבך מאבטחים ונהגים ועובדי ניקיון וים עובדי מדינה שמשרתים אותך נון-סטופ ואומרים לעצמם מי זה האפס הזה שמקבל שמירה ונהג על חשבון המדינה 24/7 ומתנהג כמו פח אשפה.

ומה אתה עף עלינו עם ה Yair Hun הזה? אל תהיה פתט, ׳הון׳ זו לא מילה שהולכת טוב עם שלטון, אתה יודע, כן?